úterý 18. září 2012

Staronový dárek





Pustila jsem se do malého šití a vznikla utěrka, na kterou jsem našila starou výšivku a k utěrce ručník, na který jsem našila háčkovanou krajku. Výšivka a krajka jsou od mé kamarádky, po její babičce. Tímto jsem jí chtěla udělat radost a dárky jsou určené přímo pro ni. 

Krásný den. Eva

6 komentářů:

  1. Evi, to se Ti opravdu moc povedlo! Krajky i výšivka jsou krásné, nádherné! Hezký den! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  2. Kamarátka sa určite poteší, pretože si to nádherne skombinovala a navyše bude mať doma niečo, čo jej bude pripomínať jej babičku. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, moc hezky jsi zakomponovala staré do nového... kamarádka bude mít velikánskou radost!
    Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Evi krásne si to vymyslela, ručník s háčkovanou krajkou je tak krásny, že by som ho iba zavesila a pozerala na tú nádheru.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, tvoje ruční práce jsou úúžasný, ale ten lustr z lavóru, ten se ti (vám) fakt povedl !!!
    Ahoj jaromila

    OdpovědětVymazat
  6. to je nádherné tvoření, jsi moc šikovná. Máš můj obdiv.

    OdpovědětVymazat