sobota 30. června 2012

Blešák, co vám budu povídat..




Dnes jsme s kamarádkou Šárkou - http://saramarblog.blogspot.cz/ navštívily blešák v Mostě. Po chvíli courání jsme trošku zmokly, ale to nám nevadilo (sice naše nohy vypadaly, jakoby jsme oraly brambory v dešti..), za chvíli se udělalo krásně a my pokračovaly v hledání pokladů. Velká smaltovaná mísa nebo dřez jsem využila na bylinky, cena 40,--Kč, měli tam ještě 2 menší, podstavec je z bývalé stoličky, která čeká na renovaci. Bílý smaltovaný kastrůlek s výlevkou, který jsem použila jako květináč. Ještě pár další věci, ty ukáži příště. Po cestě domů jsem se zastavila ve svém oblíbeném bazaru a tam objevila starou drátěnou naběračku za dvacku. Z úlovků mám velkou radost. Děkuji Ti Šárko za parádní výlet a snad i Ty si věci užiješ v radosti.


Krásnou sobotu všem. Eva

7 komentářů:

  1. Tvoje úlovky z blešáku jednoznačně miluji!!!A upřímně vám takový blešák závidím!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Evi, ty vždycky ulovíš takové krásné věci:-)
    Hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,samé pěkné poklady jsi ulovila....tuhle drátěnou naběračku máme po babičce,ještě že tu poblíž žádné blešáky nemáme...brzy bychom se doma nehnuli

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Evi, ty bys měla přijet k nám na chalupu, tam se podobných "krámů" válí dost a dost. :-D Minulý týden jsem např. objevila dvě krásné staré bandasky, hned jsem je vydrhla a čekají na nějaké smysluplné využití, třeba že bych se mohla vypravit na borůvky, no to asi nehrozí, já je sbírám strašně nerada, ale koláč bych si dala, to jo. A v podobné smaltované míse, spíš lavoru (máme tam asi dva, nebo tři) škrábu brambory. :-D Jinak přeji krásné prožití léta.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Evo,
    já mám asi smůlu :-( Kdykoliv jdu kolem nějakého bazárku, nakouknu, ale ten smaltový nočník, který jste ulovila Vy - tak na ten jsem ještě nenarazila .-(
    Ale možná na mě ještě někde čeká.
    Těším se na další fotky, jak své úlovky zakomponujete do Vašeho bydlení.

    S pozdravem
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  6. Smaltovaná mísa na bylinky je super, mám taky 2 modré z vetešnictví, v jedné mám kytky a v druhé zadělávám těsto, protože je pěkně velká. Zdravím Jana

    OdpovědětVymazat
  7. ta smaltovaná mísa je krásná, chystám se tam už také nějakou dobu a právě jste mě přesvědčila, že bych se tam v sobotu měla jet podívat :0)...Hezký den Adéla

    OdpovědětVymazat