sobota 19. května 2012

Páraná



Tuto rezavou vlnu jsem měla doma dlouho, kdysi z ní byl svetr, ale moc jsem ho neunosila, nějak mě pletené svetry nejsou pohodlné.Tak jsem vzala do ruky háček a vykouzlila svou myslím druhou tašku, která krásně drží přes rameno a je idální na letní dny, třeba k rybníku. Předlohu nemám, háčkovala jsem od oka.


Krásný den. Eva

5 komentářů:

  1. Ať žije recyklace... už mám za sebou taky jeden podobně přetvořený svetr... pro změnu v košík s uchama...háčku zdar! L.

    OdpovědětVymazat
  2. Od oka, ale prekrásne. Klobúk dolu. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná.
    Háčkovala jsem si tašky na houby do lesa. Když nic nenajdu, mám tašku schovanou a netáhnu se s prázdným košíkem :-DDD

    OdpovědětVymazat
  4. Evičko, super. Co se svetrem - taška se vždycky hodí.
    Věrka

    OdpovědětVymazat