středa 7. března 2012

Volání jara


Ptáčci v srdíčku. Tuto výšivku jsem vyšívala dost dlouho, nějak nebrala konce.. Znáte to. Pak bylo umění obrázek dobře vyfotit, pořád jsem viděla odlesky ve skle, což na kvalitě vůbec nepřidá. Kdo má zájem, přidávám předlohu na srdíčko, ale i na předešlý příspěvek.


Přeji krásný den.


Předlohy:


12 komentářů:

  1. Zase jedná krásna výšivka od Teba a ďakujem za predlohy. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera-dokonalá výšivka!Michaela

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná výšivka!!!! Hezký večer. J

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné, díky za předlohy.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, je to moc hezké:-) i hezky vyfocené.

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádhera :) Děkuju za předlohu, určitě se do ní pustím, až dodělám tu, co mám rozvyšívanou :) Je krááásnáááá!!

    OdpovědětVymazat
  7. Evičko,
    máte moc krásné předlohy a ještě hezčí výšivky !
    Já také kdysi vyšívala ,ale to už je hodně dávno ;-)
    Vaše srdíčka s monogramem máme stále na stole a myslím, že budou celoroční dekorací :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Obrázek je nádherný! Já rámuji většinou bez skla, vynikne plastičnost výšivky.

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, vysivka je dokonala. Rada si ji taky vysiji. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  10. Evi, jsou to moc krásné výšivky. Pro různá srdíčka mám slabost a tohle se ti moc povedlo.

    OdpovědětVymazat
  11. Evičko, krásné výšivky! A děkuji za inspiraci k nákupu špulek. Už mám objednáno.
    Ivana

    OdpovědětVymazat