neděle 13. listopadu 2011

Kazeto








Firmu Kazeto asi není potřeba představovot, zvláště pro ty, kteří mají rádi českou klasiku a nýtované kufříky, krabičky. Tento starý kufřík jsem dostala od mé kamarádky, krásný a poctivý kousek, který je opravdu dosti starý. Nyní v něm mám dřevěné knoflíky, které jsem kdysi kupovala na Aukru. Oh, jak já ty staré věci miluji..


Před nedávnem jsem se na stránkách firmy Kazeto - http://www.kazeto.cz/ dozvěděla, že budou otevírat svůj eshop, tak stále čekám a čekám, mám tam v merku kurfířk pro synka k ježíšku. Poslední 3 fotečky jsou právě z jejich stránek. 


Přeji krásnou neděli všem. Eva

7 komentářů:

  1. Moc pěkné kufříky :-) Jen mít ten prostor, kam je dávat...
    K.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné knoflíky. Jenda by se zbláznil, knoflíky miluje.

    OdpovědětVymazat
  3. Babička v Kazetě pracovala, tak mám doteď dětské kufříky, které jsme od ní dostávali ;) s patřičnou patinou.
    Pořád uvažuju, že si nějaký zase pořídím (už teda ne dětský), ale není to kam dávat.
    Knoflíky jsou moc krásné.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  4. To je krása! Miluji krabičky, kufříčky... Musím se podívat na ty firemní stránky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, kufrik je krasny a pro knofliky jako stvoreny. A ta barvicka.....preji pekny svatecni den, Monika.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné fotky, a ty knoflíky, pro ty bych vraždila :o)) a na eshop nemusíte čekat, stačí napsat tetce Yv http://www.mimibazar.cz/bazar.php?album=216305 ona pro ně vytváří nové a nové kolekce. krásný večer MArkéta

    OdpovědětVymazat