neděle 24. dubna 2011

Poklidné velikonoce


Poklidné velikonoce plné štěstí a zdraví vám všem přeji ze srdíčka. Trošku se omlouvám, že jsem nestihla osobně napsat všem na blog, ale synek mi marodí (s nástupem do jesliček začal) a já jsem se k němu přidala. Děkuji Zuzce Cedulové za nádherné přání k velikonocům, které dorazilo ke mě do schránky až z Bratislavy a také Martince - Isobelce za nádherný velikonoční pohled.


Tyto velikonce jsem si řekla, že je budu synkovi "představovat" tak jak se má, chtěla jsem ho vzít k nám do kostela na velikonoční mši a pak na šupačku, ale horečka dala své a my jsme doma a koukáme na pohádky..


Krásné velikonoce. Eva

7 komentářů:

  1. EVIČKO, HEZKÝ VELIKONOČNÍ DEN PŘEJI.
    UZDRAVTE SE CO NEJDŘÍVE, AŤ SI MŮŽETE UŽÍVAT KRÁSNÉHO, JARNÍHO POČASÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, prajem vám predovšetkým rýchle uzdravenie, určite si veľkonočné chvíle v kostole ešte vynahradíte neskôr. Vajíčka sú vo svojej prostote nádherné. My všetky vymýšľame ako mať jedinečné dekorácie, a pritom stačí tak málo - kúsok špagátu ... a prirodzená krása je na svete. Máš môj obdiv.
    Krásny veľkonočný pondelok Ti prajem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Evi! Skoré uzdravenie prajem!!!
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Evičko, člověk míní a ... Přeju vám hlavně hodně zdravíčka a moc zdravím!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, ať jste brzy zdraví jak rybičky :-)
    Že nemáš čas na bloček- nevadí !
    Takových je nás asi víc!
    Důležitý je ale fakt,že se tady můžeme občas potkávat.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  6. Evicko, tak to Vam preji brzke uzdraveni. Pa, Katerina

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Evi, doufam,ze je malemu uz lepe, nekdy to tak prijde v nejnevhodnejsi dobu :( Preji tedy malemu marodovi brzke uzdraveni. Kosicek z vajicky je kouzelny,pa, Monika.

    OdpovědětVymazat