sobota 29. ledna 2011

Poklad




Tento poklad jsem objevila na Aukru, občas se tam dají najít opravdu zajímavé kousky, které já tak miluji. Jako tyto staré špulky, úplně jsem jim podlehla.. 


Zajímá Vás co se skrývá pod obalem? Počkejte si do zítra, odhalím celý poklad v plné krásné..


Pohodový den. Eva

10 komentářů:

  1. WAU, jsem před vypnutím PC a odjezdem, ale tohle prostě musím pochválit!!! Tak tomu říkám poklad a na zítra si určitě počkám :o) Pěknou sobotu Evičko.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Evi.
    To mi snad děláš naschvál! :-)
    Tohle ti opět závidím. Už se moc těším, až vybalíš to překvapení.
    Já to snad nevydržím a budu muset zajít do nějaké vetešárny!
    Krásný víkend.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. This is wonderful what you have buy by eBay.
    You are lucky!!
    Have a nice and sunny weekend,
    Hugs,
    Patricia

    OdpovědětVymazat
  4. Obdivujem tých, čo dokážu na aukre vysnoriť krásne poklady. Ja asi neviem hľadať...

    OdpovědětVymazat
  5. aHOJ eVI!!!
    Tak už podle obalu to vypadá na opravdový poklad.Takže jsem napnutá

    OdpovědětVymazat
  6. TEDA UŽ TED JEN KOUKÁM NAD TOU KRÁSOU TO JE ÚŽASNÝ KOUSEK KRÁSA.KRÁSNOU NEDĚLI EVIČKO.
    ZDRAVÍ ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdový poklad, vůbec se ti nedivím, že máš takovou radost. Nedávno jsem navštívila sběrný dvůr a taky jsem tam našla "poklady".
    Měj se Evko moc fajn !
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  8. Super kup. Moc krásné. Pěknou neděli. Zuzana

    OdpovědětVymazat