neděle 3. října 2010

Hand made stuha a srdíčka


Tuto starou látku jsem doma našla, byl to původně polštář. Látka je ale tak super, že z ní šiji vánoční dekorace. Ušila jsem stuhu s krajkou, určitě vymyslím, kam s ním, třeba na vánoční věnec na dveře, uvidíme.. No a srčíčka, nezbytná dekorace na stromeček. Jedno s výšivkou na tento rok. 


Přikládám předlohu na výšivku, jako celek vypadá super, určitě ji jednou vyšiji, ale já využila mini vánoční obrázky z celku na srdíčko.


Pohodový den všem. Eva


Předloha:

17 komentářů:

  1. Evi, to je nádhera! Krásně ti to ladí, Vánoce se ti začínají pěkně rýsovat. Moc se mi líbí! jsi moc šikovná!
    Měj krásný den, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Budeš na vánoce skvěle připravená, látka i srdíčka jsou krásná, moc se mi líbí! Moc Tě zdravím Evičko.

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle vyšívané a šité ozdůbky jsou jemné a krásné. Moc se, Evi, těším na výsledný efekt.

    OdpovědětVymazat
  4. Peknučké a vďaka za predlohu:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  5. Precízna práca, Evička, ten pásikavý materiál sa mi veľmi páči. A v kobinácii s krásnou výšivkou...ach, už by tie Vianoce aj mohli prísť:)

    OdpovědětVymazat
  6. juuu Evi, krasne srdiecka!! ta pasikava cervena latka nema chybu!! pa :)

    OdpovědětVymazat
  7. Evi,
    to je moc pěkné!!!
    Ta látka je na srdíčka jako stvořená!!! :o))
    Děkuji za předlohu, třeba něco stihnu..
    Měj se krásně Evi,
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, moc hezké Vánoční ladění a ta látečka je super. Máš u mě v blogu malé překvápko. Přeju hodně tvůrčích dnů. Lenka.

    OdpovědětVymazat
  9. AHOJKY EVI!!!
    Vidím,že tvoje vánoce budou krásně sladěné.Ta látka vypadá moc dobře.A vyšívané srdéčko je třešinka na dortu

    OdpovědětVymazat
  10. Nadhera:) Budete mi hezky sladene vanoce:)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky, no teda tlapičky nezahálí a tvoří jen samou krásu!

    sandra

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky Evičko,

    nestačím se divit, jakou krásu tady opět máš, srdíčko a stuha jsou překrásné a ten sloník!!!! Ten je boží!!!!!

    Evičko, děkuji za ocenění, od Tebe moc potěšilo.

    Krásný večer. Šárka

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky holky,

    teda, taková nádherné komentáře. Děkuji moc za každé slovo. Dělá mi to velkou radost.

    Už se tak trochu těším na vánoce, zatím hlavně na výzdobu..

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  14. Evi moc pěkné - srdíčka i stuha a ta předloha také nemá chybu. Budeš mít letos hezkou vánoční výzdobu.
    Přeji hezké dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  15. Evi,vše máš tak krásné!!! Ta látečka s kraječkou je úžasná a vše k sobě tak nádherně ladí...moc hezky jsi to nafotila.Přeji pěkné podzimní dny pro tak nádherné tvořeníčko, Soňa PS: Evi,teď nevím jestli mohu tykat...

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Evi, krásné srdíčko. Máš u mě překvapení :o) Katie

    OdpovědětVymazat