úterý 17. srpna 2010

Šnečci z listového těsta


Tak jsem vyzkoušela šnečky z listového těsta. Těsto jsem rozválela na placku, na ní dala šunku, sýr a směs koření. Potom jsem zarolovala, nakrájela na kolečka a ty jsem pokladla na pečící papír na plech. Potřela rozkvrdlaným vajíčkem spolu s kořením a pekla. Výsledek byl parádní a výborný. Na to, že jsem na to jedli jenom dva, tak to zmizelo nějak záhadně rychle..


Pohodový den. Eva

10 komentářů:

  1. Evi,děláš mi chutě!taková dobrota...krásně nejen upečené,ale i nafocené...Pěkný podvečer!Soňa

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Evi! Mňam...vyzerajú veľmi chutne, ani sa nečudujem, že tak chytro zmizli.
    Pekný večer. Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. mňam...veruže by som si dala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, super nápad...zrovna mám v lednici listové těsto, tak šnečky také vyzkouším:-) Přeji hezké dny

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Evi!!!
    Šnečky dělám docela často,akorát nepotírám vajíčkem,ale olivovým olejem a sypu většinou grilovacím kořením,na těsto někdy rozetřu malinko kečupu.Je to dobrůtka a je to šup šup hotovo a máš pravdu,že i rychle snězeno

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, vubec se nedivím, že u vás rychle mizely. Peče je moje maminka a všichni, kdo ochutnají mění se v kobylky...
    Musím ti pochválit krajku z minulého příspěvku - je půvabná a nádherně vyfocená.
    Měj krásný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Taky dávám dovnitř kečup, ale i hořčici - má to pak větší šmrnc :) sypu provensálským kořením a někdy ještě smotané šnečky ozdobím strouhaným sýrem. Každopádně VŽDYCKY zmizí podezřele rychle ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky holky,

    děkuji všem za krásné komentáře a informace. S kečupem jsem to nezkoušela, já osobně ho moc neumusím, ale manžela ano, tak příště snad.

    Teda, udělala jsem si chuť na další várku šnečků, je to opravdu droga..

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadají báááječně!!! Ty jsi přes prázdniny opravdu nezahálela viď, no kochám se kochám :o)

    OdpovědětVymazat
  10. Jééé, ty máme taky rádi. Můj mladší syn je peče ještě ve sladké verzi, se skořicí a rozinkami, a potírají se rozpuštěným máslem. Taky mňamka...��

    OdpovědětVymazat