čtvrtek 29. dubna 2010

Háčkované dečky od babičky


Od babičky jsem dostala háčkované dečky. Jedna přijde na plechový tác, který máme v koupelně a druhá do kuchyně. Je to památka, tak na ně dávám velký pozor. Je to velmi milé a moc si jich vážím, díky babi, udělala jsi mi velkou radost.


Krásný a pohodový den. Eva

5 komentářů:

  1. Milá Evo, je vidět, že jste šikovnost měla po kom podědit...nádhera, naprosto chápu, že je opatrujete. Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Helí,

    děkuji, je krásné to číst, ale asi ano, něco jsem zdědila.

    Krásný slunný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko,to je tedy cenný poklad.I já mám takové věci ráda.Jen ty babičky už nejsou ,za to je tu úžasná tchýňka:o).Krásný zbytek čtvrtečního dne,F

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná ruční práce.....smekám před šikovností a trpělivostí tvůrců takové pavučinky(mám po stařence dečky a když se v nich přehrabuju,tak se mi tají dech).......

    OdpovědětVymazat
  5. Evi,tak vidím,že nejsi jediná v rodině,která háčkuje.Dečky jsou krásné...

    OdpovědětVymazat