úterý 23. února 2010

Háčkovaná baňka a kytičky

 
 Pomalu se připravuji na velikonoce, uháčkovala jsem si baňky, někde jsem to viděla a moc se mi to líbilo, jenom místo té mašličky tam bylo posazené malé kuřátko.  Posílám také sken, který je původně na háčkované vajíčko, ale když jsem to háčkovala, tak mi to nějak nevycházelo, tak jsem zůstala u baňěk. Bandasku jsem kupovala nedávno v bazaru, je jak nová, původně jsem přemýšlela že si jí nechám do kuchyně na vařečky, ale zůstane asi jako váza na luční kvítí. Líbí se mi i jak jsem zafixovala víčko, teď to vypadá kompletní. Jo, bandaska stála jenom 80,--Kč.


 

  

  



Velikonoce ještě nejsou, tak jsem si uháčkovala malé kytičky na větývky. Vzor jsem si vzala z uháčkovaných vloček, akorát jsem je nedoháčkovala do konce.

 

  

  

  





10 komentářů:

  1. Evi,
    dnes jsem našla tvůj blog a líbí se mi u tebe ;)

    Ty háčkované kytičky jsou moc hezké!

    Krásný den
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Evi, bandaska je super!!! Asi mezi námi funguje telepatie:))), taky jsem se pustila do háčkovaných kytiček. Máš je krásné a moc pěkné barvy sis vybrala.

    Hezký den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Evi, moc, moc se Vám to povedlo, na kukaňky se taky chystám a taky bez kuřátek (s těma mašličkama je to nádherné), bandička je také úžasná a moc to těm větvičkám v ní sluší. Dnes nám tady svítí sluníčko a k tomu tyhle krásné jarní fotky...už se nemůžu dočkat. Krásný den Helča

    OdpovědětVymazat
  4. krasne hackovane vecicky :) bodaj by som ja bola taka sikovna! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky holky,

    děkuji za krásné komentáře. Jsem ráda, že se líbí.

    Eví, jsem ráda, že jsi našla můj blog..

    Šárko, háčkuj, budu se těšit na kytičky, které uháčkuješ.

    Helí, můžeš mi tykat. Sluníčko už klepe na dveře, také se těším na jaro.

    Zuzko, děkuji. Dle Tvého blogu jsi hodně šikovná, mám co dohánět.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Evo,
    fotky jsou opravdu krásné! I u nás se letos realizujou hnízdečka a taky jsem přemýšlela, co do nich a než plastové kuře, líbí se mi Tvé přírodní deko;-)! Paa

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná jarní výzdoba.Moc se líbí tvoje háčkované ozdobičky a taky ta tvoje bandaska nemá chybu

    OdpovědětVymazat
  8. Evičko, máš to krááásné - vše je jemné, přírodní barvičky - prostě paráda :o) mějte hezký den, papa, Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Hi Eva!!
    Thank you for message:o)
    I like your bucket......and nice things!!

    I wish you a fine evening :o)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky holky,

    děkuji za krásné komentáře. Vážím si jich.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat