pátek 15. srpna 2014

Co najdeš v lese





Cestou z procházky je potřeba natrhat něco do vázy - cokoliv, co krásně vypadá. Ani nevím, jak se tato rostlina jmenuje..? Vyhozená dřevěná přepravka měla zničené dno, které jsem nahradila novou lištou, tak ještě kolečka a bude sloužit na hračky. Menší dřevěná bedýnka zůstane na balkoně na buxus. A tak nádherný kámen? Dlouho jsem podobný neviděla. Je úžasný, skvělá dekorace.

Krásný pátek a celý víkend. Eva


10 komentářů:

  1. Pěkné, pěkné, taková bedýnka, kolik může udělat parády :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dekorace!Hezký víkend Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, máš v konývce zlatobýl a dělá hodně parády! Bednička super a kámen je úúúúžasný! Krásný víkend, Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, Evi. Zlatobýl mi roste na zahradě, ale z lesa si taky vždycky něco odnesu. Kamarádka se mi vždycky směje, že ani nevím, kde jsem, ale pokukuju, kde je hezký mech a lišejník nebo krásná větvička. Bedničky jsou super. Mám od loňska jednu schovanou, ale čeká na doladění... Tak ti přeju, abys měla štěstí na takové poklady.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Samé poklady sis z lesa přinesla Evičko!
    Opravdu krása, umíš se dívat kolem sebe.
    Hezký podvečer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, je to Zlatobýl a je to léčivka :-) .... Dana

    OdpovědětVymazat
  7. To je ještě taková ta ECHT bedýnka :-)) ... já chci takýýýýý :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé tak jsem se konečně dozvěděla, že mi roste na zahradě Zlatobýl :-)). Když nám kdysi přivezli hlínu na zahradu, objevil se tam tento kus keře a tak jsem ho zasadila k plotu, zabydlel se u nás a pěkně se mu daří. Umíš Evi nacházet krásné drobnosti, které udělají radost, kámen je moc hezký, ten bych brala hned. Alena

    OdpovědětVymazat
  9. I mě roste na zahradě...zlatobýl...a koncem léta dělá parádu, krásný den, Šárka

    OdpovědětVymazat
  10. Hezká dekorace. Já si také z procházky vždycky přinesu domů kamínky, samorosty a další přírodní "dekorace" :)

    OdpovědětVymazat