sobota 25. ledna 2014

Režné něžné.. dárek pro vás


Dnešní příspěvěk bude jenom pro vás, pro milé návštěvnice mého blogu. Tento měsíc slaví 4. rok a pravidelných čtenářů už je přes 500. To je číslo. Počet příspěvků je 492. Je to úžasný pocit.

Všem moc děkuji za návštěvu a za krásné komentáře, které mi tu píšete. Proto jsem pro vás něco uháčkovala. Pytlík z jutového provázku.

Stačí mi tu zanechat k tomuto příspěvku komentář a další pátek 31.1. jednu z vás vylosuji. Proč tento termín? Je to datum mého narození a slavím své 33.

Krásný den. Eva



55 komentářů:

  1. Krásný pytlíček a moc pěkný blog, včetně fotek. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, je to naozaj úctihodné číslo 500 sledovateľov ale i 492 príspevkov. K 4. narodeninám blogu blahoželám a ku Kristovym rokom tiež všetko najlepšie, hlavne veľa zdravia, lásky a rodinnej pohody. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, gratuluji ke krásným čtvrtým narozeninám blogu i tak početnému zástupu Tvých čtenářů a obdivovatelů Tvého umění tvořit rukama. Vím, o čem mluvím, sama pravidelně blog navštěvuji a jsi mi opravdu velkou inspirací. Tvým třiatřicátinám přeji hlavně zdravíčko, úsměv na rtu a spokojenou rodinku. Krásný den Anička

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Evi, želám všetko najlepšie k narodeninám Tvojmu zaujímavému a inšpiratívnemu blogu, ktorý tak rada navštevujem, a, samozrejme, aj Tebe ku krásnemu jubileu.
    Krásny deň želám!
    Natália

    OdpovědětVymazat
  5. nádherné :)

    pozývam ťa na môj blog: http://camomille-sign.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Evičko, ze srdce gratuluji jak tvému blogu, tak hlavně tobě! Krásné narozeniny!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ten je nádherný :-)))) moc by se mi líbil ten vzorek na batůžek .... nebyl by prosím někde rozkres? Děkuji moc. A propó ...... již dopředu všechno nejlepší k narozeninám.
    My jsme slavili včera - trošku dopředu, neb jsme se báli, že Honzík bude o víkendu nepoužitelný :_))) v neděli mu totiž bude 18.
    Do dalších let hodně tvořivých nápadů a šikovné ručičky

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj to j e náhoda , teraz som objavila tvoj blog a práve je tu súťaž .Tvoje tvorenie je krásne veľmi sa mi páči to vrecúško je úchvatné, jednoduché a tak sa s radosťou zapájam. Pekný víkend E.

    OdpovědětVymazat
  9. Evičko, pytlíček je lákavá výhra, je překrásný a já neháčkařka :(... miluji tyhle věcičky. Přeji krásné dny. Ajka

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Evičko, blahopřeji k výročí blogu a předem i k tomu Tvému. Tvůj blog jsem našla přibližně před třemi lety a od té doby sem chodím ráda nakukovat a čerpat inspiraci. Přeji Ti hlavu plnou nápadů a stále stejně šikovné ruce. Hezký večer. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  11. VELKÁ GRATULACE K NAROZENINÁM I K VÝROČÍ BLOGU.
    MOC HEZKÁ PRÁCE.
    PŘEJI DALŠÍ PŘÍJEMNÉ DNY JAK TY VIRTUÁLNÍ TAK I TY ŽIVOTNÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  12. Evi, gratuluji ke krásnému výročí a do dalších let ti přeji zdravé ruce pro tvořeni, veselou mysl plnou nových nápadů a ať se nám stále tak hezky čteš :-)
    Krásný konečně snad zimní večer přeje Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Tak teda Evka gratulujem k výročiu blogu aj ku krásnym 33. Ja mám na tieto roky krásne romantické spomienky, tak ti prajem ich krásne prežitie:) Taštičku chválim, je veľmi pekná.
    m.

    OdpovědětVymazat
  14. Liebe Eva,
    das 4. Jahr den Blog und einen 33. Geburtstag ist natürlich etwas besonderes!!
    Meinen Glückwunsch und danke für die schöne Verlosung, eine tolle Tasche...
    Lieber Gruß, Charly

    OdpovědětVymazat
  15. Vrecúško je naozaj veľmi pekné ... obdivujem a rada sem vždy nakuknem ... a zo srdca blahoželám k tým krásnym číslam ... :)

    OdpovědětVymazat
  16. Evi, všechno nejlepší!!! Pytlíček se moc povedl!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Evi,krásné narozeniny a do dalších let hodně zdravíčka,pohodových a klidných dní :-)
    Háčkovaný dárek je tuze pěkný.
    Hezký večer,Jitka

    OdpovědětVymazat
  18. Evi, srdečná gratulace k narozkám Tvého blogu a hlavně vše nej, nej, nej k Tvému velkému dni!
    Maru

    OdpovědětVymazat
  19. Evi přeji vše nejlpší nejen k narozeninám Tvého blogu ,ale hlavně ke Tvým narozeninám ..jé já bych tak chtěla ,aby mi bylo 33 let to je krásný věk, člověk už není úplné tele a na druhou stranu je mlád:-)má už většinou rozum ,že ví co chce.....takže přeji hodně štěstí ,zdraví ,lásky a trošku toho pozemského hříchu ..a ten pytlíček je super !!!!..vyherkyně bude nadšená!!!! krásné dny přeji Táńa

    OdpovědětVymazat
  20. Evi, tvůj blog byl jedním z prvních, který jsem začala sledovat a který mi byl velkou inspirací. Děkuji! Přeji Tvému blogu další houf čtenářek a Tobě hodně zdraví, štěstí a kupu nových krásných výrobků!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  21. Ne že bych musela za každou cenu "soutěžit" o krásné režně něžné, ale popřát maličko předem ke krásným kristovým létům a čtvrtým narozeninám tvého blogu musím, protože právě on mi byl inspirací k založení blogu mého. Tenkrát mě, Evi, úplně upoutalo Tvoje motto. A taky příspěvky, myslím, že jedním z prvních, který jsem viděla, byl jehelníček s knoflíkem uprostřed. A protože jsem tenkrát s háčkováním začínala, okoukávala jsem ho z obrázku a mám ten svůj pokus doteď schovaný. Tak pořádně oslav ty narozeniny a inspiruj nás dál! A děkuju, Radka

    OdpovědětVymazat
  22. Krásný pytlíček a krásné narozeniny, 33 je super věk (jak už bylo výše řečeno).
    Hodně nápadů pro tvoření i pro život, ať se daří ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahojky, taky moc tvůj blog chválím a líbí se mi tvoje láska ke starým věcem ve kterch je krása. Přeju ti hodně zdravíčka a at se ti daří po všech stránkách. Lenka

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Evi, nedávno jsem objevila tvůj blog a pravidelně nakukuji, tvoje tvoření se mi líbí a některé věci s dovolením kopíruji. Ke čtvrtým narozeninám blogu blahopřeji a přeji hodně tvůrčích nápadů, zároveň blahopřeji k narozeninám, hlavně zdraví, štěstí, pohodu a stále dobrou náladu. Pytlíček je nádherný, výherkyně bude mít radost. Hodně čtenářek a nových, pěkných dílek. Pěknou neděli přeje Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
  25. RÁDA,K VÁM CHODÍM NA ČUMENDU,JSTE ŠIKOVNÁ,HODNĚ SPOKOJENÝCH ČTENÁŘŮ,HODNĚ INSPIRACE A NÁPADŮ.KLÁRA ZE SEVERU ČECH

    OdpovědětVymazat
  26. Kristova léta, Evi, nejkrásnější věk! Pytlíček se ti moc povedl, režné a přitom něžné!

    OdpovědětVymazat
  27. Evi, to je krásný pytlík a ten věk taky. A blog je starý a vlastně teda hodně mladý, tak já vlastně ani nevím jak to je.
    krásnou neděli Majka

    OdpovědětVymazat
  28. já jen nechápu, kam pořád chodíte na ty úžasné nápady???? Přiznávám, že bez inspirace Vašich stránek bych byla v pytli. Vážně!!! Děkuji za obohacování! Eva.

    OdpovědětVymazat
  29. Evka,
    prajem Ti všetko najlepšie k 33.narodenimám, hlavne veľa zdravíčka!!!
    A výhra je lákavá...
    Prajem pekný večer!
    A.

    OdpovědětVymazat
  30. Ráda chodím k vám na blog, potěšit se, inspirovat...a děkuji za něj :-)
    A k narozeninám přeji hodně zdravíčka - vám i vašim blízkým, také štěstí,lásku, spokojenost...
    a hodně dalších nápadů a času k jejich realizaci. Olga

    OdpovědětVymazat
  31. Evi,
    vše Nej ke kristovým narozeninám a tvé mu blogu !
    Chodím jsem moc ráda obdivovat tvé háčkování :-)
    Pytlíček je krásný !

    OdpovědětVymazat
  32. Gratuluji tobě i tvému blogu!!! Děláš moc hezké věci a máš je vždy krásně nafocené. Hodně zdraví, štěstí, úspěchů, lásky a splněných přání!
    Kreativně s Ladybird

    OdpovědětVymazat
  33. Milá Evo,
    přeji vám všechno nej k vašim krásným narozeninám a stále nové nápady pro vaši úžasnou tvorbu. Vaše věcičky mají v sobě jednoduchost a krásnou nostalgii. Jsem vaše obdivovatelka.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  34. Ách! Ten je! Já, když se snažím vyrobit něco háčkem, obvykle neuspěju. Když dělám podsedák na židli, vznikne křivatý kastról, při pokusu o košík z pevné vlny vzniklo cosi, ne nepodobné lejnu u cesty... Ach jo... O to více obdivuju podobné umělkyně - krásné je to! A vše nej ke kristusovinám, zdá se, že mne čekají letos taky.

    OdpovědětVymazat
  35. Evinko, krásný večer :-) Slavíte den po mě!!! Jen já tedy o tři roky víc .... :) Krásný pytlíček !!! Jsem vyší fanynkou co jsem váš blog náhodně objevila a jste pro mě oázou klidu a krásy. V mnohém máme stejný vkus a to mě těší, protože v okolí nikoho takového nemám tak blogerky se stejným vnímáním světa beru jako dobré kamarádky, byť se neznáme osobně :-) Evi přeji vám vše nejlepší k narozeninám a i Vašemu blogu jen mnoho čtenářek a fanynek :-) Ať máte stále mnoho nápadů a ručky hbité k tvoření .-) Krásný večer :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Milá Evo, vaše stránky jsem objevila teprve nedávno, dokonce jsem teď zjistila, že je mi velikou ctí být 500-ti stou fanynkou
    :-)
    Z Vašeho bloggu čiší klid a pohoda ..:-)
    Přeji Vám, mnoho dalších 500-ti stovek spokojených čtenářů, Vám spoustu nápadů, s kterými se tu s námi podělíte a k narozeninám jen to nejlepší....Lucie

    OdpovědětVymazat
  37. Kráááásný.....ty jsi ale šikovná. Já neháčkuju a tím víc obdivuju ty, které to umí a navíc takhle nádherně.....krásná kombinace materiálu i barvy. Ahoj, L.

    OdpovědětVymazat
  38. jste moc šikovná! vzdávám hold :)

    OdpovědětVymazat
  39. Ahojky Evi, gratulace převeliká: k tolika čtenářkám (úctyhodné číslo), k výročí blogu (ať máš stále spoustu skvělých nápadů, aby bylo o čem psát) a hlavně k tvým krásným narozeninám! Vše nej, nej, nej... ♥ A abych nezapomněla, pytlíček je moc hezký. :-)

    OdpovědětVymazat
  40. wau, tak to je už čo povedať .. krásny vek, a veľa nápadov do ďalšieho tvorenia .. Vicky

    OdpovědětVymazat
  41. Evičko, vše nejlepší k narozeninám Tvým i Tvého blogu, krásné a nápadité máš tvoření, pytlíček je toho důkazem, hodně zdravíčka a spokojenosti,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  42. Evi, pripájam sa k dlhému radu gratulantov!!!!!!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  43. Dobrý den, ráda k Vám na blog chodím koukat...moc hezké...Lenka

    OdpovědětVymazat
  44. Připojuji se ke gratulantům, vše nej...hodně nápadů a inspirativních příspěvků přeji ke krásným 4.narozeninám blogu a taky k těm 33.narozeninám to nejkrásnější, co si Evi přeješ. Já sem chodím obdivovat vyšívání, k tomu jsem se ještě nedostala.Ale jinak tu vždy najdu i inspiraci k háčkování. Krásné dny a hezkou oslavu narozenin s lidmi co miluješ a oni Tebe! Marcela

    OdpovědětVymazat
  45. milé Evičko moc krásné, přeju hezké narozeniny!!!

    OdpovědětVymazat
  46. Režný pytlík je nádherný a opradu něžný... Gratuluji k narozeninám, Kristova léta bude určitě povedená :)

    OdpovědětVymazat
  47. Evičko,mnoho štěstí k narozeninám!
    Moc ráda sleduji Tvé nádherné nápady a hotové výrobky.Myslím,že od začátku,takže krásné čtyři roky,to nám to uteklo...
    Děkuji Ti.
    Věra.

    OdpovědětVymazat
  48. Můj blog zítra slaví čtvrté narozeniny. Takže jsme vrstevnice, ale jen blogové.
    Já se také stavím do dlouhé řady gratulantů. Přeji pevné zdraví a spoustu dobrých nápadů a hodně návštěvnic. Pozdravuju - Květa

    OdpovědětVymazat
  49. Milá Evi, gratulace převeliká a rovnou dvojnásobnou měrou! Vám hlavně zdraví, spoustu lásky rodinné pohody a energie a blogu přeju nápady a nadšené návštěvnice:-))
    Já obdivuju nádherný košíček, já jen vyšívám a drhám, proto obdivuji každého, kdo je tak šikovný:-))
    Ale vždy říkám, základem pro prázdný život je znuděný člověk bez zájmů.
    Hezký den a a´t se vydaří velká oslava!!!!
    Magda

    OdpovědětVymazat
  50. Evi stojím v řadě gratulantek a chci ti poděkovat za tvůj krásný blog a ze srdce ti přeji spoustu krásných nápadů,které realizuješ.Vše nej a krásné pokračování...Šárka :-)

    OdpovědětVymazat
  51. Evi, i já se připojuji k řadě gratulantek a přeji Ti k narozeninám hlavně hodně zdravíčka, štěstíčka, pohody a spoustu nápadů.
    Vše nej, nej nej.

    OdpovědětVymazat
  52. Krásný den! Do dalších Kristovských let Vám ze srdce přeji hodně Jeho Lásky a Požehnání!
    Pohodové dny!
    Ludmila U.

    OdpovědětVymazat
  53. Nádherný a inspirativní blog jsem tu našla. Přeji vše nejlepší k narozeninám a spoustu nápadů a čas tvořit! Mám to tu moc ráda...Martina

    OdpovědětVymazat
  54. Připojuji se ke gratulaci :-) úžasný blog s mnoha inspiraci...Aneta

    OdpovědětVymazat