pátek 10. ledna 2014

Deko



Myslím, že mě mají občas sousedé za blázna. Z procházky táhnu domů klacky, větve a různé dary přírody. Na balkoně pak kuchyňským nožem odřezávám kůru, tupou pilkou řežu větve a tvořím z nich různé pro mě zajímavé dekorace. Kdo si hraje, nezlobí.

Krásný den. Eva


6 komentářů:

  1. Evi, taky jsem sběrač - a co si myslí sousedi je mi jedno. Tvořila jsi krásně - moc se Ti to povedlo! L.

    OdpovědětVymazat
  2. a mne sa to veľmi páči....

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou, aj mne sa to veľmi páči:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, musela jsem se pousmát. I já si totiž někdy po návratu z procházek připadám jako z Marsu obzvlášť, když pak jdu rovnou vyzvednout dcerku ze školky :-) Pod kočárkem mám hromadu šišek a dopředu mi čouhá pugét chrastí :-) Dekorace se mi líbí - je taková jednoduchá, bez velkých cerepetiček, miloučká :-)

    OdpovědětVymazat
  5. piękno w prostocie - podoba mi się :)

    OdpovědětVymazat
  6. Takovéto dekorace nemůžou vyjít z módy !!!!! prostě krása ♥

    OdpovědětVymazat