pátek 4. října 2013

Podzimně





Nastříhaný filc do lístečků, ty jsem pak sešila k sobě a podzimní deko je na světě. Ještě to chtělo dřevěný klacek, ten nebyl problém. Pokácená třešeň u domu, tam jsem si vybrala klacek, který jsem potřebovala. Zbylo mi pár kousků, tak jsem vytvořila deko na svícen.

Krásný den. Eva



17 komentářů:

  1. Vymyslela a vyrobila jsi to moc hezky:-) krásný začínající víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, jednoduché a krásné. Moc se ti to povedlo.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko, to je moc krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, to je nádhera, pekný víkend.
    Gabriela

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, už jen ten barevný filc poskládaný pěkně do komínků vedle sebe vypadá krásně. Ovšem jako závěs na dveřích připomíná opravdu podzim a ještě víc LISTOpad... Moc se mi líbí nápad s ozdobením svícnu.

    OdpovědětVymazat
  6. Πολύ όμορφες δημιουργίες!!Φιλιά!!!

    OdpovědětVymazat
  7. To je moc krásný........ Tak jednoduchý a tak parádní! Díky, monikaht

    OdpovědětVymazat
  8. Witaj,
    bardzo ladnie to wyglada, taka jesienna dkoracja pokoju, drzwi, pozdrawiam cieplo, ania

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné podzimní barvičky...

    OdpovědětVymazat
  10. Evičko, tak to je parádní podzimní dekorace. V jednoduchosti je opravdu velká krása! Skvělý nápad!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Evičko nádherné dekorace moc se mi líbí ten nápad lístečky na klacíku,ale i deko na svícínek vypadá báječně.
    Krásné podzimní dny Adéla.

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Evičko, máš moc milý blog, Líbí se mi Tvůj čistý, prostý, venkovský interiér a tvé ruce jsou velmi šikovné, krásné to tu máš,
    papa, Monča z kopečku♥

    OdpovědětVymazat
  13. Evičko, krása .... ten deko svícen je nádherný .... Marki

    OdpovědětVymazat
  14. Opravdu povedený nápad. Už jsem to také vyzkoušela a na dveřích to vypadá moc pěkně, Emi to pořád chodí okukovat.:-)

    OdpovědětVymazat