neděle 13. října 2013

Jablíčka jako razítka




Tuto metodu jsem viděla v časopise Venkov a styl. Musela jsem jí prostě vyzkoušet. Barvu jsem koupila na textil, zvolila jsem podzimní barvy. Hodně mě to bavilo. Ještě popřemýšlím o prostírání. 

Přeji krásnou, i když uplakanou podzimní neděli. Eva


10 komentářů:

  1. Wonderful, liebe Eva!
    Als Kinder haben wir diese Technik gelernt, aber lange nicht mehr ausgeführt.
    Greetings from Germany, Charly

    OdpovědětVymazat
  2. Potisky teď letí :-) A tyhle budou, zdá se, skvěle zapadat do interiéru :-) Moc pěkné. Krásnou neděli Anička

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelý nápad, vyzerá to veľmi dobre.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý nápad! Důkaz, že v jednoduchosti je krása.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi,jablíčkování se Ti povedlo,pěkné podzimní barvičky:-)
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Evi, ubrus je krásný ... tak už jen ty prostírky! Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  7. Evi,mám ráda opravdu tvořivé nápady a tenhle mně nadchnul...jednoduchostí a přitom nabízí tolik možností. Děkuji za tu radost...Mokopa

    OdpovědětVymazat
  8. Super nápad,je to dokonalé :-) Šárka

    OdpovědětVymazat