pátek 24. září 2010

Vřes


Pro vřes jsme jeli do lesa. Dekorace na okně je již hotová. Doplněná větvičkami a co příroda dala. Na třetí okno jsem neměla košík od jahod, tak jsem svázala vřes a uvázala na laťku.


Pohodový den. Eva

9 komentářů:

  1. Evi, moc krásné dekorace... a využití košíku od jahod je super. Krásný víkend Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Evi,
    moc se Ti to povedlo. A jak jsi pověsila vřes pouze na laťku, to se mi moc líbí.
    Já mám vřes moc ráda, máme jej tady po lesích plno. Právě na něj koukám od počítače, mám jej ve váze a i když uschne, tak má pořád stejnou barvu!!
    Tak posílám "vřesový" pozdrav!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, to vypadá moc krásně. Přírodní a zadarmo :o)
    Krásný víkend!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Evičko, krásnou výzdobu máš!!! Také jsem včera likvidovala letničky v oknech a Vřes dostal své místo :o) Pěkný podzim, Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná pozimní dekorace Evi......je to originální.
    Mrkni na múj blog,něco tam pro Tebe mám.
    Krásný víkend.Marťa

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky holky,

    děkuji moc za krásné komentáře. Hned se mi jde domů zvesela, když vidím tu přírodu za okny.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. EVIČKO, KRÁSNÁ PODZIMNÍ VÝZDOBA. VYUŽITÝ KOŠÍK OD JAHOD, JE SUPER NÁPAD. VELICE SE MI VŠE LÍBÍ.
    VŘES JE MŮJ OBLÍBENÝ.
    JEŠTĚ CHCI POCHVÁLIT VÁNOČNÍ VISAČKY NA DÁRKY, MOC POVEDENÉ.
    MĚJ POHODOVÝ VÍKENDÍK. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Evičko, super podzimní výzdoba, překrásné cedulky na dárky! Nezahálíš!
    Moc zdravím z UK, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Evi!!!
    Krásně jednoduchá a přírodní podzimní výzdoba...

    OdpovědětVymazat