neděle 12. září 2010

Šípek


Malá dekorace v podobě šípku.


Pohodový den. Eva

13 komentářů:

  1. To je fakt krásné! Jednoduché a moc milé.

    OdpovědětVymazat
  2. Půvabné, stylové, krásné fotky!
    Evičko, měj krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Na šípky sa už pomaly chystáme aj my. Šípkový čajík v zime s medom to nie je liek, to je úúúplná lahôdka:) Máš to peknučké. gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Čas šípků mám moc ráda, výborná podzimní dekorace.
    Zdravím Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, nádherné :o)) ..přijmi prosím ode mně pozvání ke mně na blog. Pa. K.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky holky,

    děkuji za krásné komentáře. Katie, asi jsi se překlepla.. nejmenuji se Jana, ale Eva. Děkuji za pozvání, ale už jsem byla poctěna asi 4 x, viz. mé starší příspěvky.

    Pohodový den všem. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Evičko, předem díky moc za návštěvu na mém blogu. Opět se kochám Tvýma šikovnýma rukama a vynalézavostí. Šípek bych taky zvládla naaranžovat, ovšem ta visačka je bomba - super nápad, to bych nezvládla ani náhodou!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásnééé....kdo by to byl řekl?..obyčejný šípek a tak krásné fotky! :o)moc hezkéééé...Petra R.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná,jednoduchá podzimní dekorace a roztomilá výšivka

    OdpovědětVymazat
  10. Evi,
    moc krásná dekorace!!! Moc se mi to líbí!!
    Jsi šikulka!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den, velmi se mi líbi Vaše dekorace, jste moc šikovná. Celkově jsou Vaše stránky velice vkusné a například ten pytel na kostky, ten mě nadchl :). Chtěla jsem se Vás zeptat - také občas vyšívám a chtěla bych si vyrobit něco podobného, jako je tato visačka - jen nevím, jak začistit ty okraje. mohla byste mi, prosím, poradit? Nejdříve se musí tvar vystřihnout a pak obšít, nebo obráceně? a jak obšíváte? budu moc ráda, pokud mi poradíte. Mějte se hezky a ať jde práce od ruky. :) Předem díky, tereza.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky Terezko,

    děkuji za krásnou pochvalu mého blogu, vážím si ji. K té visačce, nejdříve jsem si obšila motiv zadním stehem, pak ustříhla (jde to i obráceně - nejdřív stříhnout, pak obšít) a to samé jsem udělala se zadní látkou, stehy musí mít stejný počet vepředu i vzadu, aby vše vycházelo. No a pak jsem jenom sešívala ty dva kousky k sobě.

    Napište mi, jak Ti to jde, nemám Tvůj mail, tak snad si tento komentář přečteš. Hodně štěstí. Eva

    OdpovědětVymazat
  13. Moc děkuju za radu. Já se do toho pustím asi někdy později, protože teď háčkuji a háčkuji :). Tak pokud se k tomu dostanu, dám vědět, jak jsem dopadla.. Je pravda, že ve vyšívání jsem úplný začátečník, takže se o to budu muset začít víc zajímat.

    Ještě jednou děkuji a budu Vám to sem chodit obdivovat :) Tereza.

    OdpovědětVymazat