úterý 6. července 2010

Rybíz, rybíz jede..


Marmeláda z rybízu je hotová, koláč upečený a letos jsem prvně zkusila rybízový sirup. Musím říct, že je výborný a chutná skvěle. Je rychlý, já jsem ho neobírala, povařila jsem i se šťopečkama, přidala cukr a kyselinu citrónovou.


Krásný den všem. Eva

10 komentářů:

  1. Evi, tolik dobrot najednou, sirup musí být báječný, dobrou chuť!!!
    Hezké letní dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, Ty máš za sebou perné dny plné práce.Co tak k vodě,hhmm:-))???No sranda:-),všechny jsme na tom asi podobně...Krásné letní dny(plné flákání),F.

    OdpovědětVymazat
  3. jeeejda tak rybezlovi sirup milujem...akurat mam jeden na stole v robote...ale to je taky kupensky...tento tvoj bude urcite chutit lepsie...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný den Evičko,

    tady opět přibylo krásy, moc se mi líbí košík s kraječkou, nádherná práce!!!
    Vidím, že rybíz "jede" všude, nám za chvíli bude dozrávat černý, tak také se pustím do zavařování. Sirup jsem nikdy nezkoušela, zajímavý nápad.

    Pěkné letní odpoledne. Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. EVIČKO ,TAK SIRUP JSEM JEŠTĚ NEDĚLALA .DOBRÝ NÁPAD . ZKOUŠELA JSEM SIRUP Z BEZU A UŽ NYNÍ VÍM ,ŽE NA ZIMU NEZBYDE ANI LOK . RYBÍZ JEDU SBÍRAT V PÁTEK ,TAK UVIDÍM CO VŠE VYMYSLÍME .
    MĚJ HEZKÉ VŠECHNY LETNÍ DNY. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Evi,
    Váš rybízový sirup musí být moc dobrý!!! já také zatím dělala jen marmeládu. Ale už se na něj asi nedostanu-u nás jsou borůvky!!!!!!!!!
    Krásné zavařování!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky holky,

    děkuji za návštěvu a za krásné komentáře. Sirup je opravdu moc dobrý, rychlá příprava a všem moc chutná. U nás na zimu také asi nezbyde, dosti jsem ho rozdala..

    Krásný den plný sluníčka. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Evi,tak určitě to bude velká a taky zdravá dobrota.My jsme na zahrádku zasadili rybízky až letos na jaře,takže letos ještě nebude úroda žádná

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi šikovná holka, asi to děláš podle recepisu, protože já to dělám od oka a většinou to skončí další rok v bečce s kvasem.
    Měj se a nebuď tak aktivní, já si pak připadám jak lenoch.
    Jar.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Evi,
    není nad domácí výrobu, úplně cítím tu vůni a tu chuť, mmmm:-). Užívej léta, paa.

    OdpovědětVymazat