neděle 18. července 2010

Hra s obilím



Natrhala jsem si domů obilí. A zatímco dnes ráno mý chlapi dospávali, tak jsem tvořila. Nejdříve deko na dveře, pak postavičky Ty & já a zbytek jsem dala do plechového květináče (stuha je z bazaru za 5,--Kč, perfektně se mi k obilí hodí). 


Pohodovou neděli. Eva

7 komentářů:

  1. Evi, ty jsi ale holka šikovná! Obilí si upletla a naaranžovala krásně, moc se mi líbí tvoje háčkování - srdíčka, skleničky, krajka do košíčku - všechno je půvabné a precizní, jako ostatně u tebe vždycky! Super si využila i "balkánské" prkénko - máš oko vidět půvab i na úplně obyčejnýh věcech a vždycky je to podívaná. Némě je někdy opravdu více.
    Krásnou neděli, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. EVIČKO ,TAK TO JE MOC POVEDENÉ TVOŘENÍ . TY A JÁ PARÁDNÍ . CHYSTÁM SE NA OBILÍ V TÝDNU .
    KRÁSNÉ ARANŽMÁ JE OBILÍ, JEN TAK, VE VÁZE. A NIC TO NESTOJÍ .
    MĚJ POHODIČKOVOU NEDĚLI .TĚČÍM SE NA DALŠÍ TVÉ KRÁSNÉ VÝTVORY .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, taky se mi moc libi takovehle jednoduche aranzovani. Jednoduchy kyblik s obilim:) Proste bomba...mam smaltovany bily dzbanek, ktery se take na obili uz tesi.
    Jeste jsem ti chtela rict, ze mas pokazde opravdu moc hezke fotky.
    Zdravi, Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Postavičky ma dostali, Evi sú podarené!! Tiež ostatné aranžovanie nie nadarmo sa hovorí, že v jednoduchosti je krása!!
    Pekný večer!!

    OdpovědětVymazat
  5. Hola, I have enjoyed your blog very much, your handcrafts are gorgeous, your images wonderful and the baby so, so cute and lovely.
    greetings from Chile,
    maria cecilia

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Evi, je to prostě nádhera a fotka s otevřeným okenem je jako z doby dávno minulé. Moc pěkné a nápadité. Díky za inspiraci a přeji hezké letní dny, Jitka

    OdpovědětVymazat