sobota 22. května 2010

Staronové štokrle


A máme doma nové štokrle, babi a děda ho měli ve sklepě, bylo natřeno několika vrstvy barvy a hodně ošoupané, ale já přesto viděla, že pod tímto nánosem se skrývá zajímavý kousek. Na zbavení nátěru jsme použili (resp. manžel) odstraňovač starých nátěrů, kde se nechá působit prostředek cca 20 min a pak se škrábe škrabkou a škrábe, pak je ještě potřeba smirkovým papírem dobrousit. Zatím je pouze tak přírodně, možná ještě přelakujeme. No a pak jsem si ještě ušila podsedák, použila jsem mou oblíbenou látku a jako výplň jsem dala dvě vrstvy vatelínu.


No a z omáčníku jsem udělala vázičku na tulipány ze zahrádky.


Podkovu jsem dostala od kamarádky Janičky, moc a moc děkuji. Brzy ji pověsíme na zeď, aby nám přinesla štěstí.


Krásný a pohodový den. Eva

10 komentářů:

  1. Ahoj Evičko,

    židlička je úžasná, úplná škoda ji dát do sklepa. Velmi se mi líbí ušitý podsedák, super barva a dřevěné knoflíčky jako třešinka na dortu.

    Hezký víkend. Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, krásně jste s manželem pracovali! Sedák je krásně jednoduchý a vkusný. A ta srdíčka, paráda.
    Dovolím si otázku na omáčník: myslím že jsi psala, ze je Nanu-nana prodejny. Já v ní nakupuju, když jsem v Německu, u nás jsem našla jen prodejnu v Praze Na Pakráci (arkády).Víš o jiné?
    Předem moc děkuji,přeji všem u vás krásný večer.
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Super nápad s tým podsedáčikom! A krásne si ho ušila:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, stolička je jako nová a podsedák ji vyloženě sluší.
    Příjemnou neděli
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Evi máte vše moc hezké a stolička je krásně zrenovovaná.Děkuji i za informace ohledně starého nátěru.Určitě to také tak udělám u starší židličky,kterou budu také renovovat a natírat bílou barvou.Budu se těšit na další fotečky u vás.Hezký zbytek večera Soňa

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný kousek,chtěla bych ho vidět před renovací,to vždycky bývá zážitek těch 5 odlupujících se vrstev !

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky holky,

    děkuji všem za komentáře. Je pravda, že mám jednu fotku před úpravou, ale není úplně ideální na propagaci na blogu. Sama mám ráda proměnu před a po.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, moc děkuji za info o obchodě. Musela jsme se smát, já ho totiž objevila poprvé taky v Drážďanech. Do Prahy to mám přece jen trochu blíž než k vám.
    Krásný nedělní večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Evi,hezky se štokrlátlo vylouplo do krásy.Podobné měla naše babička,ale kde je mu konec bohužel netuším

    OdpovědětVymazat
  10. Evi,
    krásná stolička!To se na ní bude Viktorkovi sedět!!Krásný den!MíšaZ.

    OdpovědětVymazat