středa 12. května 2010

Háčkovaná dečka


Háčkovaná dečka. Omáčník z obchodu Nanu-nana za 60,--Kč. Občas uháčkuji malou věc a čekám na škrobení až toho bude více, takto jsem to měla i s háčkovaným srdíčkem a vločkou.

Pohodový den všem. Eva

6 komentářů:

  1. Milá Evo, nádherná práce! Všechny tři "kousky" jsou moc pěkné. Elegantní tvar omáčníku báječně dotváří tvoje aranžmá. Díky za popis!
    Krásný den (u nás leje jako z konve), zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna dečka! Vážne a s tým omáčnikom si to výborne vymyslela aj zaranžovala:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  3. Dečka je nádherná...a ostatní taky...moc povedené...Helča

    OdpovědětVymazat
  4. Evi,to je ale krása.Háčkuješ moc hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Evičko, háčkovaná dečka nemá chybku a omáčník taktéž by se mi také líbil a za tu cenu dvojnásobně :o)
    Chvilku tu nejsem a Ty nezahálíš, takže dodatečně chválím to parádní ramínko!
    Pohodový víkend, Martina
    (včera jsem zkoušela pampeliškový med a supééér, příští rok pojedu ve větším - děkuji za receptík :o))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky holky,

    děkuji za komentáře, milé, vážím si jich. Je to takový impuls.

    Martí, jsem ráda, že jsem Tě inspirovala s medem, mě se teď honí hlavou sirup ze sedmikrásek. Ať med chutná celé rodině, je opravdu dobrý.

    Pohodový den a slunný víkend. Eva

    OdpovědětVymazat