čtvrtek 22. července 2021

Mini parťák

 





Můj nový parťák. Jak jinak než turista 💚
Myslím, že si budeme rozumět. Také má rád Krušné hory a dlouhé túry po horách. A v lese pod chorožem usnul jako první..

5 komentářů:

  1. Tak ten je naprosto suprovní 👍👍👍 Taky bych ho brala, jen bych ho musela dát pod zámek, jinak by mi ho ukradla moje čtyřnohá parťačka Christinka. Takové hračky přímo miluje, bohužel nemají šanci přežit... Měj se krásně... P.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jste nebo jsi mě dostala,hledala jsem nějaké živé zvířátko a on je to talisman na výlety.asi budu muset taky si nějakého pořídit. Hezké dny,.Miluš

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je správný, roztomilý parťák !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. To je roztomilé !!! Krásné společné chvíle :-))) Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, ten je úžasný ... Tak hodně krásných společných chvil. :o) D.

    OdpovědětVymazat