středa 14. listopadu 2018

Vánoční tvoření






pamalu ladím.. píše se, že ti, kdo dělají vánoční výzdobu dříve jsou šťastnější.. já souhlasím..

Krásný den. Eva

7 komentářů:

  1. Evi, krásné přípravy :-) Utíká to... Já včera začala vyrábět pomalu taky, náš školní adventní jarmark se blíží a chci taky přispět svou malou troškou do mlýna :-) Hezké dny A.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to veliká krása a cítím tu milou natěšenou atmosféru. Nejkrásnější jsou ty křížkové výšivky, koník atd. velmi půvabné. A hned mi to zlepšilo náladu a souhlasím s tvrzím, že kdo dělá vánoční výzdobu dříve je šťastnější. srdečně zdravím. Elli

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne vianočné ozdoby, tie vyšívané obrázky mám rada aj ja a sú krásne.
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Také už pomalu ladím. Ale zatím spíše do školky na jarmark. Jste šikulka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, asi se inspiruji. A plně souhlasím, já si tvoření a výzdobu vždycky užívám :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné kousky pro potěchu, moc se mi líbí výšivky a uvědomila jsem si, že jsem před mnoha léty tak ráda vyšívala.
    Přeji hezké dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  7. Nadhera, šikovne ručičky 👍👍👍

    OdpovědětVymazat