čtvrtek 28. ledna 2016

Pomerančový džem



Žádné ovoce mi nesmí přijít pod ruku..nebo z něj udělám džem
Pomerančový džem se špetkou čerstvého zázvoru
 
Krásný den. Eva
 

5 komentářů:

  1. Tak pomerančový jsem ještě nedělala, ale lákalo by mě to ;-) Liší se postup nějak od džemů dělaných z tuzemského ovoce?

    OdpovědětVymazat
  2. ahojky Andrej,
    neliší. Jsou recepty, kde se povaří pomeranč i s dužinou, ale vzhledem k chemickému ošetření jsem ji raději sloupla a pak postup stejný jako s jiným ovocem. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko, dělala jsem mix pomeranče+citrony a je to něco skvělého . Inspiraci mi byl pořad HERBÁŘ. Holkám to tam uvařila mistryně světa ve vaření marmelád. Určitě někde v archivu TV se dá dohledat.(a nejlepší je tam právě ta kůra:-))♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Tato kombinace vypadá lákavě, také o podobné už delší dobu přemýšlím. Jen ta realizace.... :-) L.

    OdpovědětVymazat