pondělí 8. června 2015

Medvěd



"a uměla by jsi uháčkovat i medvěda?" (zněla otázka)
"asi ano". Normálně bych řekla, že ho háčkovat nehodlám, hračky mě prostě neba háčkovat, je to moc pracné.
Jenže..
Na tom člověku mi hodně záleží, tak jsem se snažila, aby výsledek byl super a co nejvíce podobný medvědu.
Můj první..

7 komentářů:

  1. Povedl se!Je to fešák! .-)Věra

    OdpovědětVymazat
  2. První, s plným bříškem, prostě fešák medvědí :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Když je pro koho háčkovat, tak se ta práce vyplatí - určitě se moc líbil, protože je hezoučký :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, méďa je parádní. Určitě udělal velkou radost. Také se mi líbí košíček s krajkou.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    OdpovědětVymazat