neděle 22. prosince 2013

Balení dárků




Letošní balení dárků jsem pojala opět přírodně. Role přírodní barvy papíru jsem potiskla razítky. I jmenovky jsem vytvořila. Ještě 2 x se vyspíme a je to tu.

Krásnou neděli. Eva


6 komentářů:

  1. Evi vlastnoručne vyrobený baliaci papier je úžasný nápad, aj s visačkami je to nádhera. Ja som tiež darčeky pre deti už zabalila, ale ma nenapadlo odfotiť ich :) Tiež som použila vlastnoručne urobené visačky, prajem ti krásne a pokojné Vianoce. Renata

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, Evi, ty jsou! Vidíš, nikdy mě nenapadlo použít hotová razítka. A že jich mám. Já vždy dělala bramborová. Někdy se budu opičit. ;-) Měj se hezky, pohodové Vánoce a hlavně hodně zdraví! D. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, e to nádherné a hlavne si do toho dala kus seba a svojho času. Prajem Ti krásne Vianoce. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky zabaleno. To je to jediné, co mě na vánocích nebaví - balení dárků.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, přírodně laděné dárečky jsou nej ... od srdíčka! Přeji pohodové a pokojné svátky vánoční... Maru

    OdpovědětVymazat