neděle 10. března 2013

Háčkovaný šál




Podobný šál jsem viděla v nové pohádce o Dvanácti měsíčkách, kterou dávali na vánoce. Rozhodla jsem se, že si ho uháčkuji. Jenže tento vzoreček jsem do té doby neznala a až náhodou jsem ho objevila. Je velmi jednoduchý a šál je za chvíli uháčkovaný. Háčkovala jsem z Lady.

Nevím, jak se vzoreček jmenuje u nás, ale třeba na youtube.cz ho najdete pod Solomons - http://www.youtube.com/watch?v=2yeNV45URLA

Krásný den. Eva


18 komentářů:

  1. Ten je krásný!! Také se mi v pohádce líbil, možná že ho zkusím :-) Díky za odkaz!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten šál je absolútne dokonalý:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, je krásný a vzdušný :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento šál mi pripomenul moje háčkovacie začiatky. Práve na tejto vzorke ma učila prvé kroky moja babka ako 10 ročnú, ale priznávam dnes by som sa ju musela učiť znova. Ďakujem za skvelú inšpiráciu, Lenka.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný ! já jsem ho háčkovala z kordonetky a froté příze ,je to dávno a říkali jsme tomuto vzorku ..pavučinka..ale jak se mu říká dnes nevím.....

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Evka.Šál je fantastický,farba úžasná.Pekný večer,lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký večer Evi, ten šál je kouzelný !! Díky za odkaz.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  8. ten je hezkýýýý, po takovém taky toužím, takže se budu muset ten vzoreček taky konečně naučit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Evičko, šál je nádherný a vybrala jsi krásnou barvu. Opravdu pohádková práce. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
  10. Super! Pohádku jsem neviděla ;), ale po nečem podobném jsem na podzim pátrala a nenašla - určitě vyzkouším. Moc dík za inspiraci!
    hezký den pf

    OdpovědětVymazat
  11. Šál je kouzelný, opravdu jako z pohádky!

    OdpovědětVymazat
  12. I já se přidávám s chválou, šál je nádherný a vzorek vypadá, že bude rychle přibývat. Děkuji za inspiraci i odkaz k návodu.

    OdpovědětVymazat
  13. moc hezký! mužu se zeptat na cca spotřebu? vubec nemám zkušenost jinou než s merinem - to se mi rozmotává - zkusila bych tu Ladu, ale abych zbytečně nekupovala moc nebo málo ;)

    OdpovědětVymazat
  14. šál je krásný, ale kde najdu návod??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě, je to jednouché, tady je návod třeba toto - https://www.youtube.com/watch?v=n6WJa1Txg8A
      je to šalamounův uzel

      Vymazat
  15. Dobrý deň! Môžem poprosiť o postup k šatke (šál)ak je to možné. Hackovala som dlhé roky a teraz ma to zase chytilo. Vedela som ju,ale zabudla.Vďaka. Iveta

    OdpovědětVymazat