sobota 9. února 2013

Borůvkový pytlíček



Už jednou jsem vám ukazovala výtvor z příze, kterou jsem barvila borůvkami. Další je tento pytlíček (zatím poslední, došla příze a borůvky ještě nejsou..). Jak mě baví barvit příze dary přírody. 

Krásnou sobotu. Eva

8 komentářů:

  1. Evi, moc krásný pytlíček :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, je krásný a na borůvky se taky moc těším, ale u nás spíš do pusy :-)
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný vzor i barva, opravdu podevedené!!Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Pytlíček je nádherný, opravdu kouzelná barvička, borůvková :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Znova som sa niečo zaujímavé dôzvedela a to je farbenie čučoriedkami, skvelý nápad aj hotové vrecúško. Zdravím Lenka.

    OdpovědětVymazat
  6. Je to super nápad....zrovna řeším obarvení pár starých háčkovaných deček...získala sem je nedávno a bohužel se mi nepodařilo je zcela vybělit a mají pár zažloutlých flíčků.....toto je přesně ta barvička která by se mi líbila...borůvková....mohla bych Vás poprosit o postup jak jste barvila....myslíte že mi pujdou nabarvit již hotové uháčkované dečky? a taky mě napadlo, jestli to pořád při praní pouští barvu? Děkuju za odpověd, klidně na meil ......kubula.l@centrum.cz

    OdpovědětVymazat