neděle 16. prosince 2012

Letmá návštěva bazaru



.. a co mám také dělat, když blešáky jsou v zimě mimo provoz, že? Ne, šla jsem tam na kukando, scháněla jsem dárek, ale nesehnala. Zato jsem tam objevila spousty jiných pokladů. Úžasné hrnky, starý silnostěnný talíř a ještě jeden se zvonečkama od firmy Ditmar Urbach. Pak mi ještě padla do oka bílá místa - tác. Je úžasná a asi ji použiji na cukroví.

Přeji všem krásnou třetí adventní neděli. Eva


5 komentářů:

  1. Evi, takéto nákupy mám najradšej. (:Och:)- a tá tácka by sa mi hodila.
    Pekný predvianočný týždeň
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Evičko jako vždy krásné úlovky!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Evi ..jsem zase tady po pěkně dlouhé době:-(
    na svůj blog teda moc času nemám ..no jo šiju ,ale jsem lempl na vkládání ..prostě bloger bordelář ,ale u Tebe sem tam mrknu ,protože vždy něco pěkného vidím ..a dnes zase!!! tada samou závistí blednu a rudnu:-)))).nádherné úlovky hlavně ten tác !!! ten je parádní!! přeji Ti krásný advent a nádherné vánoce!!!

    OdpovědětVymazat
  4. páááni ani by ma nenapadlo aké poklady sa tam dajú zohnať :) :)

    OdpovědětVymazat