středa 30. května 2012

Na venkově


..ano, kéž bych mohla žít na venkově. Tento polštář mi venkov hodně připomíná.. I luční kvítí mi ve městě hodně chybí. Polštářek je kupovaný, neumím tak krásně vyšívat, bohužel..


Krásný den. Eva

7 komentářů:

  1. Evka,tak o tom venkově snívam aj ja. Už aby som bola na dôchodku. Krásne fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. nádherný kousek, vzpomínám na babičku, já to bohužel taky neumím :-(
    měj se krásně Evi
    V.

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko vůbec nevadí,že neumíš vyšívat(já také ne:-))polštářků to na kráse neubírá,je to opravdový skvost!Já na venkově bydlím,je to nádhera,jen mě občas mrzí,že tu nejsou tak krásné obchůdky jako ve velkých městech a když něco sháním musím pryč.Přeji ti krásný den!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásný polštář, a o snech ani nemluvě. před týdnem jsem narazila na vysněný domeček, ale na to rozhodnutí musí být dva...

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, na prvý pohľad mi vankúš pripomenul vankúš z modrej kolekcie EMMIE v IKEA. Ale keď som v detaile videla tú nádhernú výšivku, tak mi padla sánka.

    OdpovědětVymazat
  6. Polštářek je moc hezký!! A Ty něco nedovedeš? Nepovídej! :-) Jsi šikula. Krásný den. Tina

    OdpovědětVymazat