středa 5. října 2011

Lívanečník


Získala jsem starý lívanečník, ale byl ve špatném stavu. Spodek téměř z celé části byl černý od pečení, drátěnka nepomohla, kovový kartáč by snad práci udělal, ale šla by i modrá barva. Sáhla jsem po přípravku, který používám na čištění trouby, lívanečník jsem postříkala a část šla lehce dolů, takto jsem čistila skoro týden až jsem docílila výsledku. Teď mi dělá parádu na stole, ale časem půjde pověsit na zeď.

Jak já říkám: "Pro někoho starý krám, pro někoho drahokam"


Krásný den. Eva

6 komentářů:

  1. Evi s tím rčením se ztotožňuji...a je krásnej. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Evičko, tvoje ruce vdechly lívanečníku nový život. Je moc krásný!
    Měj hezký den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Evi, krásná dekorace a práce s ním se určitě vyplatila. Staré věci mají prostě svoje kouzlo. Hezké dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. A stálo to za to..... nech Ťa dlho teší, Evi....
    želám krásny posledný babí deň

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky. Ten mívala babička.

    OdpovědětVymazat
  6. Jůůů je báječnej!
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat