středa 23. června 2010

Amitié - přátelství


I když teď tolik času nemám, tak se snažím po večerech něco tvořit. Když jsem viděla tuto předlohu, tak jsem jí musela vyšít. Překlad z fr. slova amitié - přátelství. Velmi se to hodí na tento blog, přátelství, které tu mezi sebou máme a rozdáváme si radost. Je na čase změnit i fotečku na svém profilu, použiji právě tuto.


Tak na přátelství!


Nádherný den. Eva

9 komentářů:

  1. Pravda, času je pořád nějak málo a s krásným počasím čím dál tím míň...ale vyplatí se ukrást si tu a tam chvilku a vytvořit něco tak půvabného, co má dokonce i hlubší význam...to bude krásné "ántré"...měj se krásně Helča

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Evi.Nádherná ruční práce máš to nádherné.Jsem moc ráda,že jsou na blogu lidičky,kterých si vážím a sice je to jen virtuální přátelství,ale o to je to krásnější......Pa Pája

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko, překrásná práce a krásná a pravdivá slova.
    Měj krásný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Evka krasna vysivka....a aka pravdiva :) dakujem za krasne inspiracie...pa :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Evka! Opäť niečo milé a krásne! A vďaka za odpoveď na moju otázku - na lobelky drobné sa mi to zdalo vysoké:o))) Ach jaj, a mne sa tohto roku nechcelo zájsť do záhradníctva na nejaké krásne lobelky - keď len prší a prší a prší... Krásny deň!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Evi.Stíháš toho opravdu hodně.Srdíčko je milounké a levandulový polštářek pro mamku je taky moc pěkný. B

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím Evičko,
    moc krásně jsi to napsala. Srdíčko je úžasné, ve Tvém profilu mu to sluší a také chválím levandulový polštářek!!!

    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, srdíčko je pěkné a jemné. Tento styl mám ráda.
    A s tím přátelstvím jsi to napsal moc hezky :)

    Hezký den
    Eva

    OdpovědětVymazat