pondělí 1. prosince 2014

Soutěž o hromadu knoflíků



Dlouhou chvíli jsem plánovala a krátkou chvíli už běží.

Můj nový eshop - KNOFLIKOV.cz. Najdete zde mnoho knoflíků různých barev, velikostí, tvarů.. Háčkované - pletené čepice a mnoho dalšího.

Tímto pro vás vyhlašuji soutěž. A otázka? Kolik že je knoflíku na fotografii? Vyhrává ten, který trefí přesný počet či bude nejblíže. Odpověď napište do komentářů.

Výherce zveřejním 24.12.

Hodně štěstí. Eva


27 komentářů:

  1. To je pěkná hromádka knoflíků. Tipuji 57 ks.

    OdpovědětVymazat
  2. Štěstí se má pokoušet, tak tipuji 127 kousků :-)
    Krásný a pohodový advent přeje Radka

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko, to je moc vtipná soutěž! Tak jo, já si typuji 77 kusů :o) Krásných kusů...
    Přeji krásný advent! Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jeeeej. To je pekná hromada. Moje číslo je 126. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den zkusim svůj typ 86 ks...... kokejlova.kat@seznam.cz
    Přeji hezký předvánoční čas.

    OdpovědětVymazat
  6. Dodatek k soutěži..
    Komentáře zveřejním až po skončení soutěže. Takže piště a tipujte. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Evo
    předem přeji pěkné adventní dny,pohodu,no a jak tak koukám řekla bych si cca 145knoflíčků.(mimochodem jsou moc kouzelné)
    Hezký den Marťula

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné knoflíčky! Tipuji 135 kousků. Kéž bych se trefila :-). Krásný den. Jana Č.
    (můj e-mail : cerna37@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Evi, to je moc pěkná soutěž!! Tady v Irsku dám za jeden knoflík i dvě eura a takové krásné neseženu. Myslím ,že je knoflíčků 124. Můj mail macekie@email.cz. Mávám do dálky a přeji krásný adventní čas. Marcela z blogu Všednodennosti

    OdpovědětVymazat
  10. strááááááášně móóóóc.... :)
    Simona (zobacova.simona@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Evi. Zjistila jsem, že ty knoflíky nutně potřebuji. Je jich asi 106? Snad nejsem úplně mimo. :-D Krásný advent. Tina

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý večer Evo,
    troufám si tipovat, že je to cca 95 knoflíků.
    Krásné stránky, hodně zdaru
    Monika Soukupová (monika.soukupova27@gmail.cz)

    OdpovědětVymazat
  13. Evi, můj tip je 123, obchůdku přeji spoustu spokojených zákazníků a krásný advent,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  14. To je hromádka.. :o) Tipuji 117, tak schválně... :oD pěkný den, Štěpka

    OdpovědětVymazat
  15. Tipuju 113 knoflíků.
    Zdravím!
    Jana H.

    OdpovědětVymazat
  16. Knoflíky jsou nádherné a je jich 119 :-) Jana

    OdpovědětVymazat
  17. Evičko, krása, asi si brzy udělám objednávku :)).. já si myslím, že jich je 144. :)), snad se trefím, ale i když né, objednávku udělám brzy.
    Krásné sváteční dny, plné pohody, lásky a zdraví. Ajka

    OdpovědětVymazat
  18. Evi, při počítání mám pocit že počítám blechy a pokaždé jinak...zkusím 106
    Měj hezké dny a knoflíky jsou krásné. Jana

    OdpovědětVymazat
  19. Evo,
    a já se divila, že tu není žádná soutěžová blogérka!
    Teď už chápu ;-)
    Knoflíky jsou moc pěkné a mám v plánu si u tebe některé z eshopu Knoflíkov objednat :-)
    Můj tip na počet knoflíků na obrázku je 120 ks .
    Krásný adventní čas !

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Evo,
    nádherná sbírka knoflíků. Radost pohledět. Hned bych věděla, co s nimi. Krásné a poklidné adventní dny. 'A těch knoflíčků je 105 :)
    Martina

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Evo, také zkusím typovat a pokusím štěstí, knoflíky miluji, přidávám je jako dekoraci snad všude :O). Typuji, že jich tam je - 125 - kusů. Přeji pěkný den Maryša hlouskovipv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Nevěřila bych, že je to tak těžké:)))
    124?

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, na fotografii je 100ks knoflíků. Klára

    OdpovědětVymazat
  24. Dobrý den, tipuji 103 kousků :-)
    Eva Remešová

    OdpovědětVymazat
  25. Evi, myslím, že gombíkov je 121. Neviem, do kedy súťaž trvá, ale snáď to stíham. Pekné sviatky.

    OdpovědětVymazat
  26. Evičko, já tipuju 118 :o) Přeji ti krásný a hlavně "pohodový" zbytek Vánoc .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat