pátek 24. října 2014

Venkov



Včera jsem si šla do stánku pro svůj oblíbený časopis Venkov a styl. Hned vedle něj na mě kouká jiný časopis, téměř si podobný Krásný venkov. Takže jsem odešla s oběma. Zatím jsem je narychlo prolistovala a jsou krásné. Těším se, až se ponořím do čtení a do prohlížení překrásných obrázků.

Krásný pátek všem. Eva


5 komentářů:

  1. Venkov & styl také moc ráda čtu :-). Díky za připomenutí, že už vyšlo nové číslo, vyrazím do trafiky.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc zdravím a děkuji za tip na nový báječný časopis ... už ho mám taky :-)♥ Přeji krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem neodolala :-) Oba jsou pro mě pohlazením na duši, navíc Venkov a styl jsem si předplatila, miluje ho naše dvouletá vnučka... :-)
    Přeji krásné chvíle při prohléížení a pohodu v srdíčku. Olga

    OdpovědětVymazat
  4. Venkov a styl mi chodí pravidelne domov do schránky a zakaždým sa neviem dočkať, kým ho vybalím, aby som sa pokochala v kráse a vôni jeho stránok. Pre zmenu som si predplatila Krásny venkov a už teraz sa teším na prvé číslo, ktoré si dúfam čoskoro nájdem v poštovej schránke :)
    m.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, dopadla jsem také tak. Taky mám oba časopisy. Na čtení si zatím hledám čas. :-) Tina

    OdpovědětVymazat