pátek 7. února 2014

Pletená ušanka




Tuto úžasnou čepici mi upletla maminka. Je z vlny Yetti a návod je zde - http://www.garnstudio.com/lang/cz/pattern.php?id=4748&lang=cz. Já jsem jí trošku doladila a to tím, že jsem jí obháčkovala a přidala copánky.

Na fotce je můj nový stůl. Líbí se mi jeho historie, i když není obsáhlá. Je z naší staré prádelny co máme v domě. V prádelně se už x let nepere a tak sloužil na odkládání všelijakých krámů. Je celý ze dřeva a dlouhý. Jakmile se ustálí počasí, tak ho začnu brousit. Chtěla bych zachovat surovost dřeva, ale když nepůjde zbrousit, natřu ho. Stolek je prostě parádní a ještě sehnat dvě staré židle a bude kompletně dokonalý.

Krásný pátek. Eva


7 komentářů:

  1. Tady už je jaro! :-) Čepku jsi perfektně doladila!
    Stůl je také nádherný...

    OdpovědětVymazat
  2. Čepice se moc povedla. Těším se na fotky zrenovovaného stolu. Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Libí moc, určitě čepička krásně zahřeje :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Čapka je parádní.Stůl je nádherný má své kouzlo a duši.Hezký víkend Věra:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ušanka je roztomilá:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Evi, cepice je paradni a jestli je u vas takova zima jako tady, tak ji jeste letos hodne uzijes :)) Stul je take krasny, tesim se na renovaci at uz prirodni ci v novem kabatku. Mej se moc hezky, zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  7. Evičko, ta čepička je moc krásná, nádherná barva. A stůl - k robě jako dělaný, máš na něm krásné jaro!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat