neděle 2. února 2014

Losování



Děkuji všem za krásné komentáře, za gratulace. Narozeniny byly krásné. Dostala jsem krásné dárky. I má nejmladší neteř mě překvapila úžasným motýlkem, na fotce úplně dole.

Došlo také na losováních vašich komentářů. Využila jsem na to mosaznou nádobku, kterou jsem vyčistila. Stačilo trošku vody, octa a soli. Přidala jsem i fotku před pro srovnání.
A teď už na losování a z 55 mi syn vylosoval jednu z vás - Modravá - http://vystupzmlhy.blogspot.cz/ . Moc gratuluji a výherkyni poprosím o adresu pro doručení.

Ještě jednou všem děkuji za účast a přeji krásný den. Eva


9 komentářů:

  1. Hojky Evi, tož to jsem ale prošvihla...takové kouzelné háčkované čmanění! Výherkyni blahoželám a tiše závidím;o). Zvu Tě taky na svou malou giveaway u mě na blogu http://mi-mo-ska.blogspot.cz ;-D. Fanfárový den nedělní! Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Evičko, gratuluji Ti k narozeninám! Přeji zdravíčko, štěstí, pohodu, hodně času na Tvé překrásné tvoření! Tina

    OdpovědětVymazat
  3. Výherkyni blahoželám. Pekný deň Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Výherkyni gratuluju. Nádobka prokoukla. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů! Vážně?? Opravdu já?? Poprvé!! To je teda úúúžasný!! Hned posílám mailíka a moc moc se těším a děkuju!!

    OdpovědětVymazat
  6. :-) gratulace výherkyni...a mimochodem...mosazná nádobka je moooc krásná! Lucie

    OdpovědětVymazat
  7. Tak Evka pripájam sa ku gratulantom veľa zdravia, šťastia ,lásky a inšpirácií .Rovnako srdečne gratulujem výherkyni ! E.

    OdpovědětVymazat
  8. Vítězce srdečně blahopřeji. Nádobka je parádní.

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji vítězce a tebe moc zdravím Evičko!
    Ta mísa je úžasná!
    Helena

    OdpovědětVymazat