pátek 13. prosince 2013

Výrobek vzorné jakosti




Překrásné damaškové povlečení k ježíšku. Kupované na Aukru skoro za hubičku. Jsem z něj maximálně nadšená, úžasná barvička a ten materiál. Výrobce VEBA - n.p. - nositel řádu práce, podnik 50. výročí KSČ. Je tak dokonalé, až je mi škoda ho rozbalit a vyprat.. Ale těším se na to usínání a krásné sny.

Krásný den. Eva


12 komentářů:

  1. Evi kvalita overená časom, to sa pozná a kto to pozná, náležite to aj ocení :) Niet nad staré poklady. Krásny piatok. Renata

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to máme stejnou radost....vybalila jsem z igelitů staré, ale nové bílé damaškové povlečení od babičky a 23.12. šupky do něj.Vokopka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tomu říkám úlovek!! Toto povlečení určitě vydrží... A ta barva je dokonalá! Úplně normálně závidím :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, tak to bude spaní!!! Škoda, že už takto krásný materiál není tak snadno ke koupi...

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, to je moc krásná barva i vzor. Také mám vše z českého damašku, býval z nejkvalitnější bavlny. Neváhej - vybal ho, vyper, trošku naškrob (to pak vydrží snad na věky) a krásně si ho užij. Pa...

    OdpovědětVymazat
  6. A to usínání v damašku bude stát za to :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Krása je to! My jsme s domem zakoupili i podobné poklady, tak jsem je vyprala, vyžehlila a užíváme si taky...

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera! To budou krásné sny!
    Já jsem dostala damaškové poctivé povlečení od babičky do výbavy. Bohužel leží smutně ve skříni, protože máme s manželem jednu velkou peřinu. Kreativně s Ladybird

    OdpovědětVymazat
  9. Připojuji se do party, letos jsem si ušila povlečení - bílé damaškové od babičky a už se těším na Vánoce... Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Také jsem předloni vylovila ze skříně damašek na "cíchy", který jsem dostala jako svatební dar před více než 20-ti lety (tedy ne od babičky, ale od kmotřenky, ale babičkovský věk už má :-) Povlečení jsem ušila, ale řádně jsem se u toho zapotila, protože byly špatně napočítané délky pro deky a pro polštáře, takže jsem dost nadšívala, ale nakonec mám i kanýrky na polštářích :-))
    Pěkný den přeju

    Markéta z Valašska

    OdpovědětVymazat
  11. Wonderful decorations, congratulation, ania

    OdpovědětVymazat
  12. To je krásné povlečení...kdysi jsem měla jen samá damašková od VEBY, ale postupem času jsem přešla na saténová, která se lépe udržují :) VEBA má krásné damaškové povlečení i teď. Zrovna nedávno jsem si u nich objednávala 10 různých povláčků na malý polštářek pod hlavu ... a ten damašek je ještě kvalitnější a hebčejší na omak než byl dříve! Prostě paráda!

    OdpovědětVymazat