středa 17. října 2012

Podložka pod hrnec a krásné ocenění




Háčkovaná podložka pod hrnec - 2 dečky jsem sháčkovala k sobě a zakončila ouškem na zavěšení. Vlnu jsme použila z páraného svetru ze sekáče za 10,--Kč.

Dostala jsem krásné ocenění od Věrušky - http://carolinamia.blogspot.cz/. Děkuji moc, udělalo mi velkou radost.

Krásný den. Eva



9 komentářů:

  1. Gratuluji moc!Hezký pohodový večer:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, gratuluji k ocenění a moc chválím podložku, super recyklace!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Podložka je tedy luxusní!! A skvělý nápad ;-) A ještě gratulace k ocenění, hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Podložka je tedy nádherná, moc povedená, navíc za ty peníze za původní svetr, paráda!!! A velká gratulace k ocenění!!! L.

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásná barva a práce!!! Svetr za 10 Kč je super. Tina

    OdpovědětVymazat
  6. Blahopřeji k ocenění! A podložka nebeská je prima práce! Hezký pátek, Maru

    OdpovědětVymazat
  7. jsem nesmírně ráda, že jsem vnesla do Tvého já radost. Podložka je nádherná. Věrka

    OdpovědětVymazat
  8. Evi podložka je moc pekná a hlavne za super cenu :o). Gratulujem k oceneniu. Pa Hela

    OdpovědětVymazat