pátek 20. dubna 2012

Pouze..


Při nákupu se snažím kupovat výhradně české suroviny, pokud je to možné. No a česnek kupuji pouze český, nádherně voní a ta chuť.. Jsem ráda, že existují farmářské trhy, kde se dá sehnat kvalitní zelenina.


Přeji krásný den. Eva


7 komentářů:

  1. Tak tak...Ačkoliv máme zahrádku hlavně okrasnou, český česnek si pěstujeme sami. To je panečku síla!Kam se hrabou číňani....

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ano, není nad český česnek!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Evi, to máš pravdu. Jiný ani nemá smysl kupovat. To je jako když nedáš do jídla nic.
    Hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherně nafocené!!! A nad český česnek není, i když jsem ho neviděla v obchodech ani nepamatuju. Naštěstí mě zásobuje babička, pořád ho ve svých 83 letech pěstuje na zahrádce. Tak ať chutná v nějaké dobrotě! Adriana

    OdpovědětVymazat
  5. To mi připomnělo, že bych si dala česnečku a bramboráky.

    OdpovědětVymazat
  6. Bodejď by zahraniční ovoce a zelenina měly chuť, když je chudinky sklízí nezralé... Také jsem ráda za farmářské trhy!

    OdpovědětVymazat
  7. za krásný blog posílám ocenění,více u mě na blogu

    OdpovědětVymazat