pátek 7. října 2011

Vánoční ikea







Asi vám nemusím popisovat radost, když jsem viděla stránky Ikei s vánočními motivy.. Prostě tam musím ject, nejvíce mě dostaly pytlíčky s vyšívanou vločkou a láhev. 


Krásný den a báječný víkend. Eva

7 komentářů:

  1. Jak vidím, také budu muset jet do Ikey :-)
    Děkuji za inspiraci, asi už je opravdu čas připravovat se na vánoce.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Taky ráda jezdím do Ikea. A nemůžu se dočkat, až bude vánoční zboží (a davy a davy lidí). Letos to vypadá super, díky za inspiraci.
    Hezký den, Ilona

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůůů! Krása, jdu to taky okouknout!
    Díky za tip a krásný víkendík! Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Ježkovo voči, to je krása. Ještě, že mám do Ikei daleko, jinak by moje konto vzalo za své. Miluju severský styl. Krásný víkend Tina

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, to je krasa. Nam budou otvirat novou Ikeu kousek od naseho bydliste. Jupi, uz se tesim na lov :o) Hezky vecer, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádhera, Ikea si umí užít vánoce! Nejbližší máme v Praze, tak to budu muset naplánovat výlet. Ježíš, to zase zruinuju účet!
    Hezký víkend, Radka

    OdpovědětVymazat
  7. Tie pytlíčky s vyšitou vločkou sú naozaj krásne! :) Aj ten obdĺžnik, čo sa mi nepodarilo identifikovať... to je látka? Takú by som určite potrebovala! :D Vďaka za ukázanie.

    OdpovědětVymazat