středa 1. června 2011

Ocenění


Martinka - http://svetnicka-tina.blogspot.com/ mi předevčírem udělala velkou radost, poslala mi ocenění, kterého si nesmírně vážím. Jsem ráda, že ke mě rádi chodíte a píšete krásné komentáře, takže toto ocenění posílám vám všem. 


Děkuji, že jste.. Eva

7 komentářů:

  1. Ahoj Evi,
    krásné ocenění a moc gratuluji. Vůbec ho neznám:)
    Chodíme k tobě moc rádi:))
    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. Evičko, moc gratuluji! Taky jsem od Martinky jedno dostala, jen jsem se zapomněla pochlubit.
    Hezký den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Evi,
    gratuluji k ocenění a přeji krásný zbytek týdne.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji ke krásnému ocenění.

    OdpovědětVymazat
  5. Evi gratulujem, naozaj si ho zaslúžiš!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu zasloužené ocenění milého, inspirativního blogu, kde se cítím jako...jako doma! Vivi

    OdpovědětVymazat