sobota 16. dubna 2011

Háčkovaná brož


Má první háčkovaná brož. Uháčkovala jsem 3 kytičky, které dala na sebe, chtěla jsem, aby brož získala na plastičnosti. No a nakonec dřevěné korálky pro přírodní barvičky.


Děkuji Vladěnce - http://lamaison-lavande.blogspot.com/ za její nádherné ocenění, je to krásné a moc děkuji..


Přeji krásný den plný sluníčka a bájčnou neděli. Eva

14 komentářů:

  1. Evi, brož je naprosto dokonalá .... Denisa

    OdpovědětVymazat
  2. Evičko, jsou krásné a nádherně vyfocené!
    Přeju dny plné sluníčka, pa Helena

    A velká gratulace k ocenění!

    OdpovědětVymazat
  3. EVIČKO, BROŽ JE NÁDHERNÁ. MOC SE MI LÍBÍ.
    POSÍLÁM GRATULACI K OCENĚNÍ!
    HEZKÝ CELÝ VÍKEND.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Evi, krásná brož, taková něžná, moc se povedla. A gratuluji k ocenění. Krásný den přeji. Peťa

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Evi, moc krásné. Já se před týdnem začala učit háčkovat, tak budu muset přijít někdy v úterý na cvičení pro rady. :-)) pa Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den Evi, komentář píšu asi poprvé, i když tento úžasný blog ráda navštěvuji.
    Brož je krásná, také jsem pár podobných uháčkovala, mám je i v obchůdku na Fleru, ale se středem z dřevěných korálků má úplně jiné kouzlo :-))
    Gratuluju k ocenění a přeju, ať se daří. Maríí

    OdpovědětVymazat
  7. Evi, moc pěkná! Hezký zbytek víkendu, Pavlína.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Evi, blahopřeji k ocenění a musím pochválit i brož. Moc hezky jsi ji nejen uháčkovala, ale i zkombinovala a nafotila. Je krásná...
    Přeji příjemný a pohodový zbytek víkendu.
    Soňa

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, brož je moc krásná a jemňučká.

    OdpovědětVymazat
  10. Evicko, blahopreji k oceneni. A ta broz je uchvatna, ty koralky jsou krasny napad. Mate to moc pekne nafocene.

    OdpovědětVymazat
  11. Evičko,
    jůůůů ta je nádherná!!! A musím moc moc pochválit svícen, je úžasný.

    Zdravím a přeji hezké Velikonoce. Šárka

    OdpovědětVymazat