pátek 25. února 2011

Fay white







Asi se vám budu zdát "divná" ale styl Green Gate mě noc nebaví (vesměs jsou barvy moc přeplácané a puntíky mě nebaví). Ale ovšem tato kolekce Fay white mě naprosto dostala. Láska na první pohled..


Pohodový den a užijte si víkend, i když bude studený. Eva

10 komentářů:

  1. Mne sa divná nezdáš, skôr ľudia, u ktorých nič iné ako GG nenájdeš...
    Takže oceňujem zmenu:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Evi i moje ♥♥♥ a budík vede :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, souhlasím s Gabi, tahle bílomodrá soupravička vypadá zajímavě. Zdravím a přeji krásný víkend.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Věcičky z GG se mi všechny moc líbí, raději mám ale úlovky z bazarů za pár korun.
    Přeji krásný víkend.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem taky zatím nepodlehla a doufám, že ještě dlouho nevydají vzor, který by mě odrovnal .. to by mě pak přišlo safra draho, protože bych chtěla uplně všechno :))

    OdpovědětVymazat
  6. No tak ty jsou parádní, moc!!! I když GG mám rada taky :-)
    Krásný víkend, Pavla.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Evi, asi máme podobný vkus, mě se taky přeslazené GG moc nelíbí, ale tohle je paráda veliká :)
    Přeju ti krásný, slunečný víkend :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,
    zcela s tebou souhlasím:))chystám se na tu misku.
    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Eví, tohle je pěkná modrá kolekce. Já jsem teda romantik každým coulem, takže já mám ty růžové a hnědé kostky a květy od GG moc ráda. Je fakt, že se mi nelíbí vše, je to na mě dost pestré a někdy moc vzorů a kytek dohromady.
    Ale tak to má být, to by taky bylo kdyby se všem líbilo to samé že - to by byla nuda :o)
    Měj prima pondělí, Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Evi, já teda GG můžu i s růžovými puntíky ale držím se hlavně díky né zrovna lidovým cenám. Ale na ten budík už mám nějakou dobu políčeno.

    OdpovědětVymazat