pátek 12. listopadu 2010

Andělé existují..

Nyní pracuji pro jednu maminku Ivetku na krajce. Už podle emailů jsem poznala, že se jedná o neskutečně hodného člověka se srdcem na dlani. Dnes mi od Ivetky - anděla přišel balíček a dostal mě na kolena. Nečekala jsem to a jsem velice dojatá. Takových krásných ozdob. Moc mě to potěšilo a ještě když se jedná o neznámého člověka. Dnes mám vánoce, dostala jsem krásné dárky..


Ivetko, jsi můj anděl, děkuji Ti moc. Eva

Fotečku jsem po dohodě smazala. Děkuji za pochopení.

12 komentářů:

  1. Krásne darčeky zo srdca, anjeli sú všade okolo nás a nie je ich málo:) Dlho som tu nezavítala, preto by som chcela komentovať aj predchádzajúce posty, najviac ma dojal venček, skvelý nápad, ako priniesť domov vôňu Vianoc. Háčkované vrecúško je dokonalé, stĺpiky sú ako jeden, veľmi precízna práca:) No a svietnik som si nechala na koniec - je to originál, som očarená!
    Pekný deň prajem.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, krásné dárky jsi dostala. Pěkně si jich užij!!!

    Jinak sem dáváš jeden post za druhým a já nestíhám komentovat, takže chválím v tomto všechno najednou.
    Hvězdu jsem obdivovala u Moniky taky. A tobě se také moc povedla.
    Koukám, že přípravy na Vánoce u vás jedou na plný obrátky :) Díky za inspiraci!
    Pytlíček je taky povedný, a jak píše janya, máš jeden sloupek jak druhý :)

    Krásný den a těším se na další Vánoční inspirace
    Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Fú, tak to je teda riadna nádielka:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Evi!!!
    Teda já zírám...tak takováhle nadílka musela potěšit,zahřát u srdíčka.Ozdobičky jsou nádherné.
    Přeju krásný den.Blanka

    OdpovědětVymazat
  5. Evi,
    určitě máš velikáááánskou radost,
    ozdoby jsou krásné!!!
    Hezky si to užij!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Eví,
    Ivetku znám :-) Mám od ní taky ručně malované ozdůbky. Loni to byl výměný obchůdek jako ve středověku :-)))))
    Hezky si je na Vánoce užijte. Jsou nádherné a hlavně jsou české!!! žádná čína.
    Pa pa Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Evi,ozdoby jsou nadherne-dobri lide jeste ziji!!
    Pribylo ti tady zase plno krasnych veci, ktere jsem si teprve dnes stacila prohlednout. Uzasna dekorace a spousta napadu, (budu se asi opicit a udelam si take nejaky pytlicek) :) a diky, ze jsi me linkla u te krasne nafocene vlocky. Preji ti prijemny vikend a dekuji za vsechnu tu nadheru a inspiraci,kterou tady u tebe nachazim, pa,Monika.

    OdpovědětVymazat
  8. Evi, taky jsem moc ráda, mám nepopsatelný pocit, že čas od času člověk dostane důkaz, že andělé jsou a nemusí mít křídla. Ozdoby jsou nádherné, stejně jako pytlíček, moc se ti povedl, ta stužka ho báječně doladila.
    Krásný víkend, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Evi, to muselo být krásné překvapení. Taková gesta dokážou dojmout. Ozdobičky jsou krásné, užij si je :o)
    Pěkný večer!

    OdpovědětVymazat
  10. EVIČKO, KRÁSNÝ DÁREK JSI DOSTALA. OZDOBY BUDOU NA STROMEČKU VYPADAT KRÁSNĚ.
    HEZKOU NEDĚLI PŘEJI. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  11. Ozdoby jsou velice hezké, určitě udělaly velkou radost.
    Zdravím a přeji krásný večer.
    Radka

    OdpovědětVymazat