středa 8. září 2010

Mé IV. ocenění


Bylo mi poctěno dostat další mé již 4. ocenění, kterého se velice vážím. Dostala jsem ho od Lenky - http://lenkavcelka.blogspot.com/. Děkuji moc a moc. 


Ocenění posílám dál a to Martince do Topolčan - http://blanchetka.blogspot.com/, která si tato ocenění velmi zaslouží. 


Také jsem dostala od mnohých z vás pozvání do hry. Moc děkuji a přemýšlela jsem, co bych napsala, resp. 10 věcí, který bych sem napsala, ale seznam by byl velmi dlouhý a jen chci říct, že věci kolem sebe, které mě dělají šťastnou mám ráda.


Pohodový den. Eva

4 komentáře:

  1. Milá Evičko, moc gratuluju! Ocenění si zasloužíš! Nádherný blog plný tvých dokonalých prací!
    Měj krásný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Evi,moc gratuluji a zároveň děkuji.
    Máš nádherný blog plný krásného tvoření a nádherných prací.Jsi pro mne velkou inspirací tak jako i jiné blogy.

    Krásný skoro podvečer.Marťa

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Evo,
    gratuluji ke 4. ocenění.Sice tedˇ píšu jen občas,ale koukám a obdivuji pravidelně!!Moc se mi to,co tvoříš,líbí.Nápady i jejich realizace je ve Tvém podání nádhera!MíšaZ.

    OdpovědětVymazat